بازاریابان بیشتر در آخر سال و به خصوص در تعطیلات کمپینهای اجتماعی خود را برگزار میکنند. نمونه این کمپینها میتواند همزمان با جشن هالوین باشد چرا که یک فرصت برای معرفی کسب و کار شما است.
آنجی تامیسون (مدیر روابط عمومی شرکت target میگوید: «تعطیلات زمان خوبی است اما این زمان بسیار شلوغ است» وی در ادامه خاطر نشان کرد باید بهترین موقعیت ها در سطح بالا برای گفتگوهای اجتماعی را در نظر بگیرد و هالوین (جشنهای عمومی) بهترین گزینه است، زیرا ماهیت تبادل نظر را دارد.
بازاریابان در جشنها پیشنهاد زیادی برای اجرا دارند. حال این گونه تبلیغات باید طوری باشد که وقتی ما بیدار میشویم در جریان ثابتی از پستهای مربوط به مواد غذایی، آشامیدنی، خدمات مالی و … قرار بگیریم. برندهایی که ایدهای هوشمندانهتر و جذابتر را در محدوده زمانی مشخص استفاده میکنند میتواند بهتر به ما در خصوص محصولشان آگاهی برسانند.
در ماههای اخیر برای مناسبتها به خصوص جشنهای عمومی مثل هالووین یا نوروز یا اعیاد مذهبی، میتوان از تصاویر و ایدههایی که مردم به رایگان در اینستاگرام منتشر میکنند استفاده کرد. البته استفاده مستقیم از تصاویر نیازمند کسب اجازه و ذکر منبع میباشد. ایده گرفتن از تصاویر آزاد است.