۱۲ راه برای اینکه فردی جذاب در محل کار باشید

 همیشه در محل کار ما فردی وجود دارد که همکاری بامزه و باهوش است، رهبری تحسین برانگیز است و یا دوستی است که حتی در روزهای بد کاری‌اش هم لبخند به لب دارد!

اما چرا این فرد دوست داشتنی و جذاب در محل کار، شما نباشید؟ به دست آوردن احترام دیگران، داشتن دوست‌های زیاد و یا نقش آفرینی به عنوان یک رهبر خوب فقط مختص عده‌ای خاص نیست. این یک مهارت است که هر کسی می‌تواند آن را به دست آورد. شرکت TheMuse به ما در این باره می‌گوید.

فردی دوست داشتنتی در محل کار

پس چگونه می‌توان یکی از این افراد بود؟ بیایید به این ۱۲ رفتار نگاهی بیاندازیم تا دیدگاه شما را نسبت به این قضیه تغییر دهیم.

۱. افراد دوست داشتنی از سوال پرسیدن نمی‌ترسند.

۲. افراد دوست داشتنی دیگران را شریک کارهای خود می‌کنند. مهم نیست که چه کاری می‌کنند، سعی می‌کنند راهی پیدا کنند که دیگران را با خود شریک کنند.

۳. افراد دوست داشتنی می‌دانند چه وقت از جلسه‌ها را سکوت یا صحبت کنند.

۴. افراد دوست داشتنی به تازه وارد‌های شرکت کمک می‌کنند. حتی اگر مدیرشان هم تازه آمده باشد به او کمک می‌کنند تا با محیط وفق پیدا کند.

۵. افراد دوست داشتنی از مهارت‌های خود در محیط کار استفاده می‌کنند.

۶. افراد دوست داشتنی می‌دانند چه حرفی را در چه زمانی بزنند.

۷. افراد دوست داشتنی هر روز کاری را از سر مهربانی انجام می‌دهند.

۸. افراد دوست داشتنی از نظر احساسی باهوش هستند. یعنی نه نتها از احساسات خود با خبر هستند بلکه به احساسات دیگران نیز واقفند.

۹. افراد دوست داشتنی در زمانی که کسی ناراحت است حرف‌هایی بهتر از «نگران نباش» می‌گویند.

۱۰. افراد دوست داشتنی می‌دانند چگونه افراد منفی را مودبانه ساکت کنند.

۱۱.  افراد دوست داشتنی می‌دانند چگونه بدون ناراحت کردن دیگران از آن‌ها انتقاد کنند.

۱۲.  در آخر افراد دوست داشتنی می‌دانند چه وقتی فردی «باحال» باشند و کی به رهبری قدرتمند تبدیل شوند.

عضویت در کانال تلگرام تروبا

نظر خود را در این مورد بگویید: