معرفی امکانات ابزار جدید اینستاگرام برای کسب و کارها

کسب و کارهای مختلف از اینستاگرام به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود استفاده می‌کنند. اما شاید تا به حال درک درستی از تاثیر محتوای‌شان بر روی مخاطبان نداشتند. اینستاگرام به طور رسمی ابزار جدید خود را که مخصوص کسب و کارهاست، معرفی کرده است…

ادامه مطلب

اینستاگرام؛ چگونه تصویر پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟

در یادداشت پیشین در خصوص نوشتن یک بیوگرافی حرفه‌ای برای اینستاگرام صحبت کردیم. در این مطلب می‌خواهیم همراه با وبسایت لوسیم چند نکته و راه‌کار برای داشتن یک تصویر پروفایل خوب و حرفه‌ای برای اینستاگرام‌تان بیان کنیم. به یاد داشته باشید که اگر از اینستاگرام برای کسب و کار…

ادامه مطلب

مدیریت شهر با استفاده از رسانه های اجتماعی

این مطلب توسط رضوان کمیل «Ridwan Kamil» که از کاربران توییتر بوده است می‌باشد. وی هم اکنون شهردار شهر باندونگ در کشور اندونزی شود. آقای کمیل نمونه ای از رسانه های اجتماعی  را در اختیار کشور خود گذاشت: چگونه رسانه های اجتماعی با قدرت رهبران سیاسی، در…

ادامه مطلب

چگونه با استفاده از #هشتگ‌ها کسب و کار خود را وسعت ببخشید

اگر از توییتر و اینستاگرام استفاده کرده باشید، پس باید با هشتگ‌ها آشنایی داشته باشید. اما آیا می‌دانید چگونه از آن‌ها استفاده‌ی بهینه کنید؟ این روزها هشتگ‌‌ها همه جا هستند؛ در توییتر، اینستاگرام، لینکداین، پینترست، فیسبوک و حال در تلگرام! به عنوان یک بازاریاب نمی‌توانید هشتگ‌ها…

ادامه مطلب