کسب و کارهای مختلف از اینستاگرام به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود استفاده میکنند. اما شاید تا به حال درک درستی از تاثیر محتوایشان بر روی مخاطبان نداشتند. اینستاگرام به طور رسمی ابزار جدید خود را که مخصوص کسب و کارهاست، معرفی کرده است…
در یادداشت پیشین در خصوص نوشتن یک بیوگرافی حرفهای برای اینستاگرام صحبت کردیم. در این مطلب میخواهیم همراه با وبسایت لوسیم چند نکته و راهکار برای داشتن یک تصویر پروفایل خوب و حرفهای برای اینستاگرامتان بیان کنیم. به یاد داشته باشید که اگر از اینستاگرام برای کسب و کار…
مسابقات اینستاگرامی بهترین راه برای جلب توجه کاربران است تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند و صحبت کنند. در اینجا میخواهیم در مورد ابزارها و نکتههایی صحبت کنیم که بازاریابان با کمک آنها میتوانند یک مسابقهی اینستاگرامی موفق را برگزار کنند. خانم آنا گاتر…
بازاریابان بیشتر در آخر سال و به خصوص در تعطیلات کمپینهای اجتماعی خود را برگزار میکنند. نمونه این کمپینها میتواند همزمان با جشن هالوین باشد چرا که یک فرصت برای معرفی کسب و کار شما است. آنجی تامیسون (مدیر روابط عمومی شرکت target میگوید: «تعطیلات زمان…