معرفی امکانات ابزار جدید اینستاگرام برای کسب و کارها

کسب و کارهای مختلف از اینستاگرام به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود استفاده می‌کنند. اما شاید تا به حال درک درستی از تاثیر محتوای‌شان بر روی مخاطبان نداشتند. اینستاگرام به طور رسمی ابزار جدید خود را که مخصوص کسب و کارهاست، معرفی کرده است…

ادامه مطلب

اینستاگرام؛ چگونه تصویر پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟

در یادداشت پیشین در خصوص نوشتن یک بیوگرافی حرفه‌ای برای اینستاگرام صحبت کردیم. در این مطلب می‌خواهیم همراه با وبسایت لوسیم چند نکته و راه‌کار برای داشتن یک تصویر پروفایل خوب و حرفه‌ای برای اینستاگرام‌تان بیان کنیم. به یاد داشته باشید که اگر از اینستاگرام برای کسب و کار…

ادامه مطلب

مسابقات اینستاگرامی؛ نکته‌ها و ابزارها برای بازاریابان

مسابقات اینستاگرامی بهترین راه برای جلب توجه کاربران است تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند و صحبت کنند. در اینجا می‌خواهیم در مورد ابزارها و نکته‌هایی صحبت کنیم که بازاریابان با کمک آن‌ها می‌توانند یک مسابقه‌ی اینستاگرامی موفق را برگزار ‌کنند. خانم آنا گاتر…

ادامه مطلب

برندها خلاقیت دوره‌ای خود را از اینستاگرام الهام می‌گیریند

بازاریابان بیشتر در آخر سال و به خصوص در تعطیلات کمپین‌های اجتماعی خود را برگزار می‌کنند. نمونه این کمپین‌ها می‌تواند همزمان با جشن هالوین باشد چرا که یک فرصت برای معرفی کسب و کار شما است. آنجی تامیسون (‌مدیر روابط عمومی شرکت target می‌گوید: «تعطیلات زمان…

ادامه مطلب