چگونه با استفاده از #هشتگ‌ها کسب و کار خود را وسعت ببخشید

اگر از توییتر و اینستاگرام استفاده کرده باشید، پس باید با هشتگ‌ها آشنایی داشته باشید. اما آیا می‌دانید چگونه از آن‌ها استفاده‌ی بهینه کنید؟ این روزها هشتگ‌‌ها همه جا هستند؛ در توییتر، اینستاگرام، لینکداین، پینترست، فیسبوک و حال در تلگرام! به عنوان یک بازاریاب نمی‌توانید هشتگ‌ها…

ادامه مطلب

۳ راهکار استفاده‌ی بهینه از رسانه‌های اجتماعی برای استارتاپ‌ها

ممکن است در حال حاضر استارتاپ شما به اندازه‌ی دیگر برندها مشهور نباشد، اما این به معنای این نیست که استارتاپ‌تان کم اهمیت است. اگر نمی‌توانید به اندازه‌ی کافی از رسانه‌ی اجتماعی مورد نظر خود برای گسترش برند خود استفاده کنید، بهتر است به فکر ابزارهای…

ادامه مطلب

مسابقات اینستاگرامی؛ نکته‌ها و ابزارها برای بازاریابان

مسابقات اینستاگرامی بهترین راه برای جلب توجه کاربران است تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند و صحبت کنند. در اینجا می‌خواهیم در مورد ابزارها و نکته‌هایی صحبت کنیم که بازاریابان با کمک آن‌ها می‌توانند یک مسابقه‌ی اینستاگرامی موفق را برگزار ‌کنند. خانم آنا گاتر…

ادامه مطلب

نقش رسانه‌های اجتماعی در انتخابات آمریکا

جوانان امریکایی امروزه جور دیگری به انتخابات نگاه می‌کنند. آن‌ها صفحه‌ی فیس بوک خود را باز می‌کنند و با خیل زیادی از عکس‌ها و استاتوس‌های باراک اوباما رییس جمهور امریکا مواجه می‌شوند. اگر صفحه‌ی خود را به پایین اسکرول کنند با عکس‌های دیگر نامزد انتخاباب مثل…

ادامه مطلب