۳ راهکار استفاده‌ی بهینه از رسانه‌های اجتماعی برای استارتاپ‌ها

ممکن است در حال حاضر استارتاپ شما به اندازه‌ی دیگر برندها مشهور نباشد، اما این به معنای این نیست که استارتاپ‌تان کم اهمیت است. اگر نمی‌توانید به اندازه‌ی کافی از رسانه‌ی اجتماعی مورد نظر خود برای گسترش برند خود استفاده کنید، بهتر است به فکر ابزارهای…

ادامه مطلب

مسابقات اینستاگرامی؛ نکته‌ها و ابزارها برای بازاریابان

مسابقات اینستاگرامی بهترین راه برای جلب توجه کاربران است تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند و صحبت کنند. در اینجا می‌خواهیم در مورد ابزارها و نکته‌هایی صحبت کنیم که بازاریابان با کمک آن‌ها می‌توانند یک مسابقه‌ی اینستاگرامی موفق را برگزار ‌کنند. خانم آنا گاتر…

ادامه مطلب

نقش رسانه‌های اجتماعی در انتخابات آمریکا

جوانان امریکایی امروزه جور دیگری به انتخابات نگاه می‌کنند. آن‌ها صفحه‌ی فیس بوک خود را باز می‌کنند و با خیل زیادی از عکس‌ها و استاتوس‌های باراک اوباما رییس جمهور امریکا مواجه می‌شوند. اگر صفحه‌ی خود را به پایین اسکرول کنند با عکس‌های دیگر نامزد انتخاباب مثل…

ادامه مطلب

۵ تغییری که در سال ۲۰۱۶ به سراغ شبکه‌های اجتماعی خواهد آمد

در سال ۲۰۱۵ شاهد ظهور و پیشترفت رسانه‌های استریم آنلاین بودیم. برنامه‌هایی همچون Periscope و Meerkat توانستند اقبال ویژه‌ای در میان کاربران اینترنت داشته باشند. Snapchat هم توانست با به دست آوردن بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال، خود را جزو شبکه‌های مجازی اصلی و محبوب…

ادامه مطلب

چگونه درصد بازدید پروفایل لینکداین خود را افزایش دهید؟

آجا فراست: در عرض یک هفته، تعداد بازدید کننده‌های لینکداین من تا ۴۵۲ درصد افزایش یافت، عددی که بسیار هیجان انگیز است. بازدید کننده‌های بیشتر به معنای فرصت‌های شغلی بیشتر است. حالا یاد گرفته‌ام که چگونه یک شرکت کننده فعال باشم و هفته‌ای یک بار در…

ادامه مطلب